Avon in topul 100 a celor mai valoroase branduri
Avon a ţinut sa continue promovarea brandul susţinand-ul cu mass-media socială şi eforturile filantropice. Avon da putere femeilor din toata lumea prin intermediul spiritului antreprenorial şi a filantropiei. Aceasta tactica depaseste vanzarea tradiţionala de cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire a pielii.
Consumatorii continua să fie avocaţi cei mai eficienti ai brand-ului, recomandand atat produsele cat si modelul de business.
In climatul economic actual Avon a ajutat peste şase milioane de femei care sunt reprezentanţi Avon sa isi gestioneze propria afacere şi să caştige venituri proprii.
In acest an Avon a excelat la folosirea "social media" pentru a prezenta eforturile sale filantropice, in special in America de Sud unde a lansat "Hello Green Tomorrow" campania pentru luptarea impotriva diminuarii pădurilor tropicale.
Sursa: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/best-global-brands-2008/best-global-brands-2010.aspx